در حال بارگذاری ...
  • مشکلی در تامین زمین برای ساخت ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن هشتگرد وجود ندارد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد : از مجموع بالغ بر ۱۰۰ هزار ثبت‌نام صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن در هشتگرد، بیش از ۴۰ هزار متقاضی مورد تائید قرار گرفتند و ما قول می‌دهیم برای همه آنها زمین را تامین کنیم .

    عباس قنبری در نشست خبری مشترک با شهردار و رئیس شورای شهر جدید هشتگرد ، در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بزرگ‌ترین شهر جدید کشور ، گفت : تعهد ما برای چهار سال اجرای این طرح ۳۴ هزار واحد است که کلنگ احداث ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد را به زمین زده‌ایم .

    وی افزود : از این تعداد بیش از ۱۵ هزار واحد ، در حال حاضر برای ۶۵۰۰ واحد تامین زمین انجام شده است و کار ساخت واحدها را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پیش می‌بریم .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه کرد : همچنین ۴۳۰۰ واحد از این تعداد از محل تبدیل مساکن مهر به نهضت ملی مسکن اجرایی می‌شود . علاوه بر این ۲۰۰۰ واحد هم به ارگان‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین نیروهای مسلح اختصاص دارد .

    قنبری با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خود نیز اقدام به شروع ساخت ۲۵۰۰ واحد کرده است ، درباره آخرین وضعیت ساخت مابقی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن که حدود ۱۸ هزار واحد را شامل می‌شود ، عنوان کرد : برای این واحدها نتوانستیم تامین زمین بکنیم و به همین خاطر برای تامین زمین مورد نیاز ، از محل الحاق به محدوده شهری اقدام کردیم که خوشبختانه مصوبه آن هم صادر شده است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اضافه کرد : از مجموع بالغ بر ۱۰۰ هزار ثبت‌نام صورت گرفته ، بیش از ۴۰ هزار  ثبت نام مورد تائید قرار گرفتند که ما قول می‌دهیم برای همه این متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن ، زمین مورد نیاز برای ساخت واحدها را تامین کنیم .




    مطالب مرتبط

    برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه‌بندی زمین به صورت خانه حیاط دار (ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که توسط سامانه ثبت انجام میشود قطعات زمین برای هر فرد مشخص می‌شود .

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    در قالب طرح نهضت ملی مسکن ، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد .

    |

    نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخش تامین زمین رتبه اول ، تعداد قراردادهای آماده سازی سایت‌ها رتبه اول ، تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه اول کشور را داراست و جزو استان‌های پیشران کشور است .

    |

    نظرات کاربران